EZ A WEBOLDAL SÜTIKET HASZNÁL
Weboldalunk sütiket használ az oldal működtetése, a használat megkönnyítése, az oldalon végzett tevékenység nyomon követése, a weboldal forgalomelemzése, a tartalmak és különböző funkciók testreszabása és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Adatvédelmi tájékoztató
🍪

Gyakran ismételt kérdések

 

  1. Milyen feltételekkel regisztrálhatok, vásárolhatok?

    Nagykereskedésünkben kizárólag cégeket és egyéni vállalkozókat szolgálunk ki. A megfelelő tevékenységi kört igazoló okiratot személyesen, email-ben (beszkennelve) eljuttatva hozzánk pár perc alatt beregisztráljuk Önt és vállalkozását.


    2. Milyen cégpapírok szükségesek a regisztráláshoz, vásárláshoz?

    Cég esetén a cégkivonat, egyéni vállalkozás esetén a vállalkozói igazolvány szükséges. Az okiratot személyesen, email-ben (beszkennelve), pár perc alatt beregisztráljuk Önt és vállalkozását.


    3. Egyéni vásárlóként vásárolhatok-e?

    Cégünk kizárólagosan nagykereskedésként működik, kizárólag cégeket és egyéni vállalkozókat szolgálunk ki. Egyéni érdeklődők a kiskereskedelmi partnereinknél tudnak vásárolni.


    4. Milyen fizetési módok lehetségesek?

    A készpénzes fizetés az általános fizetési mód, az áru átvételekor a helyszínen. Ezen túl lehetőség van bankkártyás fizetésre is. Nagyobb megrendelés esetén megállapodás szerint a fizetés történhet előreutalással is, előlegszámla ellenében.


    5. Fizethetek-e bankkártyával?

    Természetesen van bankkártyás fizetési lehetőség.

    6. Fizethetek-e átutalással?


    Nagyobb megrendelés esetén megállapodás szerint a fizetés történhet előreutalással, előlegszámla ellenében.


    7. Van-e lehetőség mennyiségi kedvezményre?


    Kiemelkedően nagy mennyiségű áru megrendelésekor vagy összegyűjtésekor egyéni megállapodás lehetséges. Konkrét helyzetben a cégvezetővel lehet személyesen egyeztetni.


    8. Elérhető-e valahol mindig friss árlista és készletlista?


    Weboldalunkon megtekinthető folyamatosan frissített ár- és készletlistánk, a www.profipartner.hu oldalon, a Webáruház–Termékeink menüpont alatt. Ez a szolgáltatás csak regisztrált viszonteladó partnereink számára elérhető. Az új érdeklődők számára a regisztrálás előtt termékeink jegyzéke tekinthető meg.


    9. Vállalnak-e házhozszállítást?


    Az árut a telephelyünkön adjuk át.


    10. Vállalják-e a növények beültetését?


    Cégünknek nincs ilyen szolgáltatása, de igény esetén kertépítő, kivitelező partnereink közül tudunk ajánlani helyileg megfelelő vállalkozást.


    11. Van-e lehetőség növénykölcsönzésre?


    Speciális beszállítási rendszerünk miatt erre sajnos nincsen lehetőség.